Kampania #TwoHearts

0 Komentarzy

Wszyscy wyczekują tegorocznych Igrzysk Olimpijskich, które odbędą się w brazylijskim Rio w Deodoro Olympic Park. Podczas nich będziemy mogli oglądać aż 200 par – koni i jeźdźców z 43 różnych krajów, rywalizujących o sześć złotych medali w dyscyplinie skoków, ujeżdżenia oraz WKKW w konkursach indywidualnych oraz drużynowych.

Zanim jednak będziemy obserwować zmagania sportowców z całego globu, jeździecka organizacja FEI postanowiła przygotować kampanię #TwoHearts, która ma służyć przypomnieniu o wyjątkowym charakterze sportu jeździeckiego.

Olimpiada to współpraca

Kampania #TwoHearts, która wystartowała 5 kwietnia, podkreśla szczególną więź pomiędzy koniem a jeźdźcem. Jej głównym założeniem jest przedstawienie jeździectwa jako unikalnego sportu olimpijskiego, pokazanie go jako związku, intuicyjnego porozumienia i zaangażowanego partnerstwa dwóch sportowców – zwierzęcia i człowieka.

FEI #twohearts

# Hashtag

Fani mogą wspierać kampanię poprzez umieszczanie i udostępnianie zdjęć oraz materiałów wideo w mediach społecznościowych, zamieszczając pod nimi hashtag #TwoHearts oraz #RoadToRio.
Skupiając się na tej niezwykłej relacji pomiędzy koniem i jeźdźcem, możemy połączyć nie tylko fanów jeździectwa, ale również zainteresować kibiców innych sportów. Ta kampania ma promować jeździectwo nie tylko przed i w trakcie Rio 2016, ale również po gorącym okresie olimpijskim.
TwoHearts_banner_play

Filmy promujące kampanię

Filmy promujące kampanię #TwoHearts zawierają mocny przekaz i podkreślają wyjątkowość dyscyplin jeździeckich, które wyróżnia nie tylko to, że na równym poziomie rywalizują kobiety i mężczyźni, ale także udział najsilniejszego i najbardziej muskularnego atlety – konia.

Odpowiedz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *